ZalogujUzytkownik Haslo
Zaloguj mnie automatycznie przy każdej wizycie    
Rejestracja
Rejestracja
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości

Nauka gry na keyboardzie w Częstochowie Nauka gry na pianinie w Częstochowie Nauka gry na saksofonie w Częstochowie

Poleć to, co sprawdzone i najlepsze Masz inne doświadczenia? Wystaw odpowiednią rekomendacje.
Forum Moja Rekomendacja Strona Główna » Luźne rozmowy na każdy temat

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Wirtualne biura w Częstochowie www.wirtualne-biura.eu Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Aga



Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 380

PostWysłany: Pon Paź 05, 2009 8:38    Temat postu: Wirtualne biura w Częstochowie www.wirtualne-biura.eu Odpowiedz z cytatem

Wirtualne biura w Częstochowie

Każde przedsiębiorstwo musi posiadać adres. W przypadku wielu firm wiążę się to z dodatkowymi i niepotrzebnym kosztami wynajmu lokalu biurowego oraz zatrudnieniem osoby, która będzie zarządzać biurem.

Poprowadzimy dla Państwa profesjonalnie sekretariat, pełną księgowość, nasi prawnicy udzielą porad prawnych, informatycy zrobią firmowe strony www oraz udostępnimy salę konferencyjną na spotania biznesowe.

Dla kogo przeznaczone jest tanie wirtualne biuro?

1. Usługi przeznaczone są dla tych firm, np.: spółek z o.o. , które potrzebują mieć do Sądu Rejestrowego (KRS) formalny adres do celów rejestracyjnych, oparty na tytule prawnym - czyli np. umowie najmu, który zazwyczaj jest wymagany przez urzędników z urzędu skarbowego.

2. Osoby fizyczne działające w oparciu o wpis do ewidencji, jeśli nie chcą rejestrować firmy na swój adres domowy, albo też nie mogą tego zrobić bo na przykład nie mają stałego meldunku albo ich mieszkanie nie ma właściciela bo wyjechał za granicę. czy od 2 lat toczy się postępowanie spadkowe, itp.

3. Dla wszystkich, którzy nie chcą pilnować biura, odbierać listów poleconych stojąc w ogonku na poczcie, czy też ryzykować, że jakieś ważne listy zginą na poczcie.

4. Ostatnie ale i nie mniej ważne: oszczędność na kosztach wynajmu biura i pracownika.

Oferta

Wirtualne biuro oraz wirtualny sekretariat to usługi, które oferujemy podmiotom rozpoczynającym swoją działalność i firmom które myślą o ograniczeniu kosztów za prowadzenie biura i sekretariatu, jak również za wynajem powierzchni biurowych.

Nasze wieloletnie doświadczenie pozwala na poprowadzenie Państwa firmy od A-Z Polecamy spotkania biznesowe na naszej sali konferencyjnej. Posiadamy również wiedze i doświadczenie w organizacji zgromadzeń wspólników.

Promocje

Na prośbę lekarzy rejestrujemy pacjentów 50,00 zł / miesięcznie.

Księgowość, porady prawne, firmowe strony www oraz wiele innych usług niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania firm do 50% taniej.

Polecając nasze usługi otrzymasz 50% rabatu przez 3 kolejne miesiące od każdej zarejestrowanej firmy.

Przy podpisaniu kilku umów lub przy płatności za rok z góry ceny podlegają negocjacji.

Pakiety promocyjne

Pakiet podstawowy

50,00 zł / miesięcznie

Wynajęcie adresu siedziby firmy, zgoda na umieszczenie adresu firmy na drukach firmowych, na rejestrację w urzędach.

Pakiet rozszerzony

100,00 zł / miesięcznie

* wynajęcie adresu siedziby firmy,
* odbieranie korespondencji: listy, paczki itp.,
* powiadamianie o każdej przesyłce oraz każdym faksie

Sala konferencyjna 20 zł / godz.

Do stawek należy doliczyć 22% VAT-u


Kontakt

Tel./fax +48 34 389 25 42

tel. kom. +48 663 123 333

www.wirtualne-biura.eu

e-mail: office@wirtualne-biura.eu

razdwatrzy Sp. z o.o.

42-200 Częstochowa

ul. św. Kazimierza 2

NIP 5732719182
_________________
nauka na keyboardzie impresariat stroiciel agencja artystyczna nauka na pianinie stomatolog
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
zielonahela



Dołączył: 14 Kwi 2008
Posty: 901

PostWysłany: Pon Paź 05, 2009 11:39    Temat postu: Wirtualne biura w Częstochowie www.wirtualne-biura.eu Odpowiedz z cytatem

Na własnym przykładzie przekonałam się jak wysokie koszty musi ponieść osoba, która chce założyć firmę. Pomijam już opłaty przy zgłoszeniu do VAT, stawki ZUS itd., ale kosztem, który naprawdę mnie przygniótł był koszt ponoszony na wynajem biura.

Nie zamierzałam rejestrować działalności w miejscu zamieszkania, zaczęłam więc poszukiwania taniego i ładnego biura. I tutaj nastąpił opór materii. Tanie biuro oznaczało pokoje w piwnicach domków jednorodzinnych na obrzeżach miasta, lub też w starych kamienicach. Część do remontu, a chyba każde przynajmniej do odmalowania. No i każde oznaczało nie tylko czynsz za wynajem, ale również prowizję dla pośrednika nieruchomości (naprawdę nie wiem za co..) w wysokości przynajmniej jednego czynszu, kaucję – z jakiej racji skoro na dzień dobry trzeba zrobić remont na własny koszt. Do tego koszt i czas założenia linii telefonicznej z Internetem. No i kto będzie siedział w tym biurze, jeśli ja będę na spotkaniach z klientami. Sekretarka to kolejne 2500 zł…

I tu nagle przyszło olśnienie – wirtualne biuro. Usługa „virtual office” jest bardzo popularna na całym świecie. W Polsce mam wrażenie, że dopiero się rozwija. Takie oznacza możliwość rejestracji siedziby firmy pod danym adresem (zwykle okolice centrum), numer telefonu dla firmy oraz obsługę sekretarki – recepcjonistki. I to wszystko od ręki, za kilkaset zł miesięcznie. Bo biuro „współdzieli” więcej firm. Na życzenie zwykle dostępna jest też sala konferencyjna, gdzie można przyjmować swoich kontrahentów czy prowadzić szkolenia. Na świecie usługi te są znacznie bardziej „rozbudowane” – jest to nie tylko odbieranie i przekazywanie korespondencji, ale wszystko związane z prowadzeniem biznesu – od rejestracji firmy po usługi księgowe, prawnicze czy rezerwację samochodu.

Usługi wirtualnego biura przeznaczone są dla osób, które dopiero rozpoczynają działalność, i nie muszą spędzać tam 8 godzin dziennie, dla firm, które rozwinęły się na tyle, że myślą o oddziałach w innych miastach, dla tzw. freelancer’ów, czyli dla tych, którzy wykonują wolny zawód, dla tych, którzy są zatrudnieni na etacie, ale muszą też dorobić do pensji, dla osób, które dużo podróżują, dla rodziców z dziećmi, które pracują w domach i z pewnością dla wielu, wielu innych. A ja jestem właśnie w tej grupie. I już nie muszę martwić się, gdzie przyjąć klienta lub panią z US J, jeśli w domu bałagan, a między nogami pląta się dziecko.
_________________
nauka na keyboardzie impresariat stroiciel agencja artystyczna nauka na pianinie stomatolog
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
zielonahela



Dołączył: 14 Kwi 2008
Posty: 901

PostWysłany: Pon Paź 05, 2009 11:43    Temat postu: Wirtualne biura w Częstochowie www.wirtualne-biura.eu Odpowiedz z cytatem

Wirtualne biuro w mieszkaniu

Obroty małego wirtualnego biura mogą sięgać rocznie nawet 0,5 mln zł. Inwestycja w dobrej lokalizacji miasta zwraca się, mimo trwającego kryzysu, już po roku.
Wirtualne biuro to działalność, którą może założyć nawet zupełnie niedoświadczony młody przedsiębiorca. Pomysł wymaga minimalnych nakładów oraz kosztów. Na początek wystarczy własne mieszkanie oraz standardowy sprzęt biurowy: komputer, drukarka i telefon z faksem. Można też rozpocząć działalność z tzw. wyższej półki, wynajmując biuro w atrakcyjnym komunikacyjnie i biznesowo miejscu, ale to już sporo kosztuje.

Przykładowo w Warszawie, gdzie klientów wirtualnego biura najłatwiej pozyskać, inwestycja w lokal o powierzchni np. 50 mkw. to przy Nowym Świecie wydatek 53 tys. zł rocznie. Biurowce klasy A to koszt 22 euro za każdy metr kwadratowy.

Inwestycja w lokal to zdaniem ekspertów dobrze spożytkowane pieniądze. Od położenia biura zależy bowiem, kto w przyszłości będzie jego klientem. Osoby, które myślą o poważnym biznesie i obsłudze dużych firm, powinny raczej unikać zakładania firmy pod domowym adresem lub w mieszkaniach prywatnych i skupiać się na dużych centrach biznesowych i finansowych.

Do zadań wirtualnego biura należy m.in. przyjmowanie wszelkiej korespondencji oraz połączeń przychodzących i niezwłoczne informowanie o tym fakcie klientów, umawianie oraz organizowanie im spotkań biznesowych.

Niektóre biura oferują też pomoc przy rejestracji i obsłudze prawnej oraz księgowej klientów, wparcie informatyczne oraz tłumaczenia.

Nie wszystkie usługi muszą być świadczone przez jednego przedsiębiorcę. Sekretariat Kancelarii Doradcy Podatkowego Natalii Gorczycy ze Szczecina dysponuje np. dobrze wyposażonym w sprzęt biurowy lokalem wraz z salą konferencyjną (wynajmuje ją na godziny), natomiast usługi prawne klientom biura świadczy zaprzyjaźniona kancelaria prawnicza.

Od niedawna wirtualne biura pełnią także rolę realnych przedstawicieli swoich klientów, jeśli ci wcześniej prawnie przenieśli na biuro pełnomocnictwo do reprezentowania swojej firmy.

Pierwsze wirtualne biura powstały w Polsce dziesięć lat temu, jednak prawdziwy rozkwit tej branży nastąpił dopiero trzy, cztery lata temu. Mimo dużej konkurencji zleceń starczy też dla nowych firm.

– W prowadzeniu wirtualnego biura bardzo przydaje się znajomość rynku, sieć osobistych kontaktów oraz podstawowa wiedza prawna z zakresu zakładania i prowadzenia różnych form działalności – mówi Rafał Kucharski z firmy Tele System z Warszawy.

Klientami ich trzyosobowego wirtualnego biura są m.in. spółki handlowe, jak i fundacje oraz stowarzyszenia. Włożone w Tele System pieniądze zwróciły się już po roku.

Od trzech lat firma Rafała Kucharskiego przynosi zyski.

Kluczem do sukcesu była m.in. skuteczna reklama.

Zlecenie zaprojektowania strony firmowej to jednorazowy koszt ok. 1,6–2,5 tys. zł. Warto wydać te środki – zwrócą się.

Kryzys gospodarczy wywołał bowiem prawdziwy boom na usługi wirtualnych biur.

Firmy, nawet te międzynarodowe, tną koszty swojej działalności, zamykają biura oraz przedstawicielstwa i przenoszą się do internetu. Obroty biur wirtualnych w ciągu kilku miesięcy podskoczyły kilkakrotnie.

Jedna z małych firm z tej branży chwali się obrotami na poziomie 400 tys. zł rocznie. Samozatrudniony, który dopiero zaczyna działalność w Warszawie, szacuje swój miesięczny dochód na poziomie 10–15 tys. zł i zapowiada, że będzie jeszcze lepiej.

Wirtualne biura wyczekują m.in na zagranicznych inwestorów, którzy pojawią się w Polsce w związku ze zbliżającym się mistrzostwami Euro 2012. Inwestorom tym nie będzie opłacało się wyszukiwać drogich biur i ich utrzymywać, bo zostaną u nas krótko. Na ich wizytówkach biznesowych pojawią się prawdopodobnie wirtualne adresy biur w Polsce.
_________________
nauka na keyboardzie impresariat stroiciel agencja artystyczna nauka na pianinie stomatolog
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
zielonahela



Dołączył: 14 Kwi 2008
Posty: 901

PostWysłany: Pon Paź 05, 2009 11:46    Temat postu: Wirtualne biura w Częstochowie www.wirtualne-biura.eu Odpowiedz z cytatem

Wirtualne Biura

Outsourcing jest powszechnym zjawiskiem w sektorze MSP. Praktycznie każda spółka czy działalność gospodarcza korzysta z jakiegoś rodzaju outsourcingu.

Do najpopularniejszych należy outsourcing w zakresie księgowości, hostingu oraz usług IT.

Decydowanie się na przekazanie wyspecjalizowanej firmie określonych zadań związanych z prowadzoną działalnością podyktowane jest często poszukiwaniem oszczędności. Jednocześnie mając zaufanie do takiej firmy przedsiębiorcy wiedzą, że dostaną profesjonalną obsługę.

Outsourcing jest powszechnym zjawiskiem w sektorze MSP. Praktycznie każda spółka, czy działalność gospodarcza korzysta z jakiegoś rodzaju outsourcingu. Do najpopularniejszych należy outsourcing w zakresie księgowości, hostingu oraz usług IT. Decydowanie się na przekazanie wyspecjalizowanej firmie określonych zadań związanych z prowadzoną działalnością podyktowane jest często poszukiwaniem oszczędności. Jednocześnie mając zaufanie do takiej firmy przedsiębiorcy wiedzą, że dostaną profesjonalną obsługę.

Istnieją również bardziej rozbudowane rodzaje outsourcingu niż te wymienione powyżej. Jednym z przykładów wysoko rozwiniętego outsourcingu jest outsourcing biurowy. Jest to nowość na Polskim rynku, która z roku na rok ma coraz większą rzeszę zwolenników.

Pierwsza tego typu inicjatywa powstała w 2004 roku w Poznaniu. Od tamtego czasu outsourcing biurowy przeszedł długą drogę rozwoju. Firmy świadczące usługi Wirtualnego Biura czerpią z doświadczeń firm działających na zachodzie, gdzie ten rynek jest bardzo dobrze rozwinięty a usługa jest już powszechnie stosowana przez przedsiębiorców.

Czym zatem jest outsourcing biurowy czyli usługa wirtualnego biura?

Oferty Wirtualnego Biura [Instant Office] zawierają w sobie najczęściej następujące usługi: adres pod rejestrację spółki, dostęp do pomieszczeń biurowych na, godziny, nr telefonu wraz z obsługą sekretarki, odbieranie korespondencji przechodzącej. Jest to typowy szkielet każdej oferty typu Instant Office. Jednak całościowo oferty różnią się od siebie w zależności od firmy świadczącej usługę Wirtualnego Biura.

Do kogo skierowana jest oferta wirtualnego biura?

Doświadczenie na tym stosunkowo młodym rynku pokazuje, że nie każdej firmie przydatna jest usługa Wirtualnego Biura. Jednocześnie bardzo ciężko wyodrębnić jest branże w jakich wirtualne biuro sprawdza się najlepiej.

Najczęściej z usługi korzystają firmy, których profil działalności opiera się na pośrednictwie, handlu, projektowaniu na zamówienie, doradztwie itp. Czyli firmy, którym własne biuro nie jest potrzebne do prowadzenia działalności operacyjnej.

Decyzja o skorzystaniu z outsourcingu biurowego bierze się z potrzeby zmniejszenia kosztów. Innym bodźcem jest chęć podniesienia prestiżu firmy. Często przedsiębiorcy nie potrzebujący do prowadzenia firmy biura z prawdziwego zdarzenia rejestrują swoją działalność na adresie domowym. Skorzystanie z oferty Wirtualnego Biura pozwala na oddzielenie sfery prywatnej i biznesowej oraz na poprawienie wizerunku firmy.

Jak działa usługa outsourcingu biurowego?

Klient decydując się na usługę Wirtualnego biura przekazuje wyspecjalizowanej firmie techniczne aspekty prowadzenie biura swojego przedsiębiorstwa.

Firma ta odbiera w jego imieniu korespondencję przychodzącą, wynajęta sekretarka obsługuje ruch telefoniczny. Przy zgłoszeniu wymienia nazwę firmy oraz udziela podstawowych informacji [to jakie informacje udzieli zależy od samego przedsiębiorcy] o jej działalności. Przedsiębiorca ma do wszystkiego bieżący wgląd poprzez specjalny Panel dostępny z poziomu Internetu. Za jego pomocą może odsłuchać rozmowy przeprowadzone w jego imieniu przez asystentkę, przejrzeć korespondencję, czy też zarezerwować salkę na spotkania z klientami.

Na tym nie kończy się oferta firm świadczących usługi outsourcingu biurowego.

Firmy takie posiadają pakiety usług komplementarnych do usług biurowych tj, usługi księgowe, hosting, porady prawne oraz wiele innych w zależności od tego jaka firma świadczy usługi oraz od indywidualnych preferencji klienta. Dzięki temu klient posiada wszystko w jednym miejscu i ma pewność, że usługi które otrzyma będą świadczone profesjonalnie. Jednocześnie ceny tych usług otrzymuje często na preferencyjnych warunkach w porównaniu z cenami rynkowymi.

Firmy świadczące usługi Wirtualnego Biura posiadając szerszą ofertę mogą nią konkurować na rynku a jednocześnie posiadając większy pakiet własnych klientów mogą otrzymywać preferencyjne ceny od firm, z którymi współpracują.

Rozwinięte firmy posiadają oddziały w różnych miastach w Polsce i za granicą. Warto na to zwrócić uwagę przy wybieraniu poszczególnych ofert. Pozwoli to w przyszłości na otwarcie nowych oddziałów firmy bardzo tanim kosztem.

Jakie korzyści niesie za sobą outsourcing biurowy.

Przede wszystkim dwie główne korzyści wymienione już wcześniej to obniżenie kosztów [ceny takich usług zaczynają się już od 200 zł miesięcznie] oraz podniesienie prestiżu firmy.

Umiejętne korzystanie z usług dodatkowych pozwala jednocześnie na lepszą organizację pracy. Firma może zająć się swoją główną działalnością bez potrzeby zagłębiania się w techniczne aspekty prowadzenia biznesu. Zwiększa to szansę na sukces.

Jakie są zagrożenia i na co należy zwrócić uwagę.

Pierwszą rzeczą jaką należy sprawdzić decydując się na taką usługę to profesjonalizm firmy, z którą chcemy współpracować. Należy sprawdzić czy firma posiada wykwalifikowany personel. Profesjonalne firmy często przed podpisaniem umowy udostępniają okres próbny na sprawdzenie jak działa usługa i czy rzeczywiście spełni ona wymagania klienta.

Jednocześnie jeśli jest taka możliwość należy na bieżąco kontrolować funkcjonowanie "własnego biura". Niektóre firmy tworzą raporty z działalności danego biura. Należy zwrócić jednocześnie uwagę na konstrukcję umowy, na to za co firma, która będzie prowadzić nasze biuro odpowiada, w jaki sposób przechowuje nasze dane.

Warto też zwrócić uwagę na formy płatności. Czy przy podpisaniu umowy konieczna jest kaucja [są firmy, które kaucji nie wymagają], za jaki okres płatna jest usługa. Dobrym wyznacznikiem profesjonalizmu powinna być kwota abonamentowa. Zbyt niska kwota oznacza niskie koszty jakie ponosi firma świadcząca usługi, co często oznacza niewyszkolony personel.
_________________
nauka na keyboardzie impresariat stroiciel agencja artystyczna nauka na pianinie stomatolog
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
zielonahela



Dołączył: 14 Kwi 2008
Posty: 901

PostWysłany: Pon Paź 05, 2009 11:47    Temat postu: Wirtualne biura w Częstochowie www.wirtualne-biura.eu Odpowiedz z cytatem

Wirtualne biuro

Co się kryje pod tym pojęciem? Wirtualne biuro to zespół dyspozycyjnych, samodzielnych profesjonalistów działających przede wszystkim "w terenie" nie zaś w tradycyjnym biurze. Ten nowy system pracy oparty na wykorzystaniu nowoczesnego sprzętu komputerowego cechuje się niespotykaną dotąd elastycznością i sprawnością w obsłudze klienta.

Co się kryje pod tym pojęciem? Wirtualne biuro to zespół dyspozycyjnych, samodzielnych profesjonalistów działających przede wszystkim "w terenie" nie zaś w tradycyjnym biurze. Ten nowy system pracy oparty na wykorzystaniu nowoczesnego sprzętu komputerowego cechuje się niespotykaną dotąd elastycznością i sprawnością w obsłudze klienta.

No dobrze, ale czy charakter tego nowego rodzaju pracy pozwala na pogawędkę przy automacie do kawy albo w czasie lunchu, żeby ponarzekać na klientów, szefa, żonę? Czy gdy grupa nieznajomych spotka się na firmowym przyjęciu z okazji Bożego Narodzenia?

Nie należy sądzić zbyt pochopnie. Twórcy wirtualnego biura pomyśleli o wszystkim. IBM i AT&T - pierwsi zwolennicy nowego systemu pracy, zaoszczędzili mnóstwo pieniędzy na redukcji przestrzeni biurowej dla pracowników działów handlowych, na amortyzacji kosztów dojazdów do pracy. Co więcej wydłużeniu uległ czas spędzany przez pracowników tam, gdzie są najbardziej potrzebni i pożyteczni, czyli u klienta.

Tworzenie wirtualnych miejsc pracy przynosi ekonomiczne korzyści, ale również łączy się z ryzykiem. Ludzie zatrudnieni w tym systemie mogą odczuwać psychiczny dyskomfort wynikający z faktu, iż wykonują swój zawód w osamotnieniu bez poczucia wspólnoty z innmi współpracownikami.

Chodzi tu o coś więcej, niż tylko o ludzkie szczęście. Coraz więcej firm pragnie tworzyć sprawne i dynamiczne zespoły w ramach wirtualnego biura. Jednak powodzenie takiego przedsięwzięcia trzeba w dużej mierze uzależnić od tego czy pracownikom( czytaj ludziom) da się okazję do nawiązania więzi w inny sposób. Zespół nie może dobrze grać jeśli jego zawodnicy nie znają się, nie ćwiczą razem i nie utrzymują ze sobą towarzyskich stosunków.

"Jeśli chodzi o produktywność, to pracownicy są z siebie zadowoleni", mówi Ann Trapnel, specjalistka ds. marketingu przy IBM w Mineapolis. Ale pracownicy są zaniepokojeni utratą poczucia wspólnoty, dodaje Trapnell, jedna z ok. 350 zatrudnionych w IBM w Mineapolis, którzy zostali przeniesieni do pracy w wirtualnym biurze w ciągu ostatnich niecałych dwóch lat.

W biurze IBM znaleziono rozwiązanie polegające na realizacji społecznych projektów, które nie tylko przyczyniłyby się do integracji członków biura, ale również przyniosłyby korzyść miejscowej społeczności. IBM ma swój wkład w organizację corocznej lokalnej imprezy sportowej, "Special Olimpics" oraz jest sponsorem akcji odnawiania zniszczonych budynków .

"Raz na kwartał będziemy mieli wakacyjne zgrupowanie albo paradę", mówi Trapnel. Przewidziane są również imprezy tylko dla pracowników.

Prawda jest jednak taka, że IBM i inne firmy nie są do końca przekonane co do wirtualnych biur. Doświadczeni menedżerzy, jak i zwykli pracownicy nie przyzwyczajeni do nowego sposobu pracy, nowych procedur i zasad będą potrzebowali czasu na przystosowanie się do nowych warunków.

AT&T, która juz od 1990 r. realizuje ideę wirtualnego biura, już teraz sprawdza kandydatów na dyspozycyjnych pracowników pod względem ich psychicznej odporności na pracę w nowym systemie.

Tymczasem, jeśli jakieś przedsiębiorstwo zamierza wprowadzić tego rodzaju innowację w swojej strukturze wykorzystując możliwości nowoczesnej techniki komunikacyjnej, to nie powinno ono zapominać o wyasygnowaniu ze swojego budżetu pieniędzy na imprezy integracyjne i firmowe koktajle.
_________________
nauka na keyboardzie impresariat stroiciel agencja artystyczna nauka na pianinie stomatolog
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
zielonahela



Dołączył: 14 Kwi 2008
Posty: 901

PostWysłany: Pon Paź 05, 2009 11:49    Temat postu: Wirtualne biura w Częstochowie www.wirtualne-biura.eu Odpowiedz z cytatem

Wirtualne biuro ( ang. Virtual Office) to usługa polegająca na pełnym outsourcingu obsługi biurowej bez konieczności fizycznej obecności firmy w danym miejscu. Umożliwia użytkownikom znaczną redukcję kosztów związanych z wynajmem lokalu i zatrudnieniem pracowników biurowych. Wirtualne biura zapewniają rejestrację firmy pod swoim adresem, dzięki czemu osoby prowadzące działalność w domu lub też mobilni specjaliści mogą korzystać z prestiżu prowadzenia firmy pod adresem jednego z centrów biznesowych. Wirtualne biura poza wynajmem adresu zapewniają również:


* indywidualne numery telefoniczne
* odbiór telefonów i faksów
* odbiór i przesyłanie korespondencji
* odbiór i obsługę skrzynki mailowej
* obsługę prawną i księgową
* przechowywanie dokumentów
* rejestrację podmiotów gosp. w KRS, US, ZUS, GUS
* wsparcie księgowe, prawne, informatyczne
* założenie rachunku firmowego
* skrytkę pocztową
* wynajem sal na spotkania biznesowe
_________________
nauka na keyboardzie impresariat stroiciel agencja artystyczna nauka na pianinie stomatolog
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Aga



Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 380

PostWysłany: Wto Cze 01, 2010 9:50    Temat postu: Wirtualne biuro Odpowiedz z cytatem

Początkujący przedsiębiorcy
nie zdają sobie sprawy jak ważny jest wizerunek, prestiż, dobra lokalizacja i właściwa promocja. Chcieliby być godni zaufania, lecz nie mają środków ani na biuro w centrum Warszawy, ani na pensję pani Kasi, faks wysyłają sami na poczcie. Klienci wchodząc na naszą stronę, w rubryce kontakt znają od razu adres domowy nasz, lub teściowej i myślą kolejna firma X przechodząc do konkurencji. Każdego dnia wiele firm traci klientów w ten właśnie sposób. Wbrew pozorom adres, pod którym jest zarejestrowana spółka ma znaczenie dla wszystkich, którzy z nami współpracują. Klient widząc na wizytówce, materiałach reklamowych adres prestiżowego biurowca w Warszawie i numer stacjonarny do biura nabiera zaufania. Czuje się pewnie, wie, że nie znikniesz jutro lub za tydzień a on przychodząc do siedziby firmy nie pocałuje klamki. Jest to bardzo ważne szczególnie w pierwszym etapie działalności, kiedy nikt na rynku nas nie zna. Taki wizerunek jest ważny niezależnie od formy działalności, bez znaczenia czy sprzedajesz roboty zagranicznej firmy, która jest znana na całym świecie, prowadzisz sklep internetowy z butami czy też inną działalność poza Warszawą, jeśli chcesz zaistnieć w stolicy lub uniknąć kontroli podatkowej (w Warszawie ma szanse raz na dziesięć lat).

Twój klient nie przypuszcza, że działasz sam, a Twój kapitał to kilka tysięcy złotych na początek i sala spotkań w kuchni mieszkania, ty możesz pracować z domu, podczas gdy Twoja lokalizacja pracuje na Ciebie. A teraz usiądź i pomyśl, ile razy rezygnowałeś ze współpracy z firmą wiarygodną, konkurencyjną cenowo tylko przez wzgląd na lokalizację, bo to drugi koniec Polski, bo nie ma jak dojechać, bo to strata czasu …

Takich potencjalnych klientów jak Ty jest więcej, ograniczają się do korzystania z usług firm ulokowanych w okolicy mimo wyższej ceny oraz gorszej jakości usług tylko dlatego ze mają świadomość ze jest na miejscu! Wydaje nam się że z firmą, która jest bliżej ulokowana łatwiej się współpracuje. Biuro wirtualne zakładasz gdzie tylko chcesz, możesz zaistnieć we Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu lub Gdańsku i wszędzie masz sekretarkę, biuro i salę konferencyjną. Twoi konkurenci i klienci widzą, że się rozrastasz, jesteś wszędzie w całej Polsce. Teraz masz 4 siedziby, 4 biura, 4 sale spotkań, jesteś dużym przedsiębiorcą i skoro ufają Ci ludzie w całej Polsce to klient w każdym z tych miejsc Ci zaufa, bo jesteś wszędzie działasz, w największych miastach w kraju a fizycznie cały czas w tym samym miejscu. Kolejną zaletą jest to, że nie tracisz czasu na prace biurowe, takie firmy zazwyczaj oferują usługi administracyjne, które rozliczane są za godzinę, sala konferencyjna i numer faxu jest w standardzie.
Ile to kosztuje?
Taka forma budowy wizerunku jest jedną z najtańszych, ceny Biur Wirtualnych zwykle wahają się w granicach od 100 PLN do 800 PLN. Dlatego warto już na początku pomyśleć o wizerunku, jak jesteśmy postrzegani i kim chcemy, aby byli nasi klienci. Inwestycja się zwraca, nie musimy biegać sami na pocztę, mamy pewność, że jeśli nie odbierzemy komórki a klient zadzwoni na stacjonarny telefon to sekretarka przekaże nam wiadomość. Sala konferencyjna to duża wygoda, nie szukasz miejsc w hotelach, restauracjach, bo miejsce jest pod ręką.

Innowacją tego rozwiązania jest łatwa dostępność i niska cena dla początkujących właścicieli. Adres Biura Wirtualnego może istnieć we wszystkich dokumentach KRS, US i materiałach reklamowych. Tylko od nas zależy czy i jak chcemy wzbudzać zaufanie naszych klientów. O co zapytać usługodawcę?

1 Decydując się na Biuro Wirtualne, przeczytajmy umowę! Oto pierwszy punkt który pomijają przedsiębiorcy. Należy zwrócić szczególną uwagę na to, jaki jest najkrótszy okres obowiązywania umowy, wiele firm zastrzega sobie że ma być to co najmniej rok oraz jakie są koszty jej rozwiązania.

2 Koszty dodatkowe, często pominięte w umowie, za przyłączenie numeru telefonu, bezzwrotne opłaty manipulacyjne za które nic nie otrzymujemy! Biuro Wirtualne kosztuje 400 PLN a faktura opiewa na 700, dlaczego? Otóż okazuje się że usługodawca obciąża nas za skanowanie poczty, i w efekcie dodatkowe 300 płacimy za wersję elektroniczną korespondencji. Warto dokładnie zapoznać się z cennikiem.

3 Możliwość korzystania z Biura lub Sali spotkań, są firmy oferujące pakiety usług. Przeczytajmy czy przypadkiem w regulaminie nie ma zastrzeżenia „w zależności od dostępności” jest to ważne gdyż może się okazać że to za co płacimy jest tymczasowo zajęte, a pieniądze przepadają.

4 Warto również rozważyć jakie usługi nas interesują poza biurem wirtualnym, często usługodawcy oferują po niższej cenie księgowość lub powierzchnie biurową dla klientów biur wirtualnych.

5 Lokalizacja, warto się zastanowić jeśli zależy nam na wizerunku czy chcemy zapłacić 200 PLN za biuro na obrzeżach czy też dołożyć kolejne 100 PLN i budować wizerunek w najbardziej prestiżowych lokalizacjach danego miasta.
_________________
nauka na keyboardzie impresariat stroiciel agencja artystyczna nauka na pianinie stomatolog
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Aga



Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 380

PostWysłany: Wto Cze 01, 2010 9:51    Temat postu: Wirtualny sekretariat Odpowiedz z cytatem

Usługa wirtualnego sekretariatu pozwala znacząco obniżyć koszty administracyjne, zachowując jednocześnie wysoką jakość obsługi klientów.

Proponujemy Państwu usługę prowadzenia wirtualnego sekretariatu. Możemy stworzyć dla Państwa kompleksową usługę, która pozwoli Państwu na obniżenie kosztów administracyjnych. Stworzymy dla Państwa wirtualne biuro, które wypełni obowiązki standardowego sekretariatu. Oprócz samej obsługi klienta oferujemy m.in. prowadzenie kalendarza spotkań, przyjmowanie zamówień, czy sporządzanie służbowych listów. Dodatkowe usługi, takie, jak wirtualny faks pozwalają na znaczące obniżenie kosztów zachowując jednocześnie najwyższą jakość usług.
_________________
nauka na keyboardzie impresariat stroiciel agencja artystyczna nauka na pianinie stomatolog
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Aga



Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 380

PostWysłany: Wto Cze 01, 2010 9:52    Temat postu: Wirtualny sekretariat Odpowiedz z cytatem

Wirtualny sekretariat tym różni się od tradycyjnego, że nie wymaga od przedsiębiorcy ponoszenia kosztów zatrudnienia ani wynajmowania biura i zakupu sprzętu. Spełnia natomiast wszystkie jego funkcje. Usługa dedykowana jest osobom prowadzącym małe firmy, które nie mają potrzeby lub możliwości stworzenia klasycznego, stacjonarnego sekretariatu.
Na czym dokładnie polega i jak działa usługa wirtualnego sekretariatu? Osoby prowadzące małe firmy, będące w ciągłym ruchu, nie zawsze mają możliwość odbierania telefonów od klientów. Często są zmuszone odpowiadać setki razy na najprostsze pytania dotyczące ich działalności – na przykład zakresu oferty, czy cen. Poza tym, brak numeru telefonu stacjonarnego oraz odgłosy np. przejeżdżającego tramwaju, które dzwoniący słyszy w tle, nie świadczą o profesjonalizmie przedsiębiorcy. Podobny problem dotyczy lekarzy, który w ciągu dnia nie mają warunków do spokojnego planowania prywatnych wizyt pacjentów.

Aby móc skupić się na bardziej istotnych sprawach, a jednocześnie mieć pewność, że klienci są obsługiwani na najwyższym poziomie, przedsiębiorcy mogą przekazać podstawowy zakres prac firmie świadczącej usługi sekretarskie. Najpopularniejszy wśród klientów Studia Kreatywnej Współpracy pakiet zawiera obsługę poczty (tradycyjnej i elektronicznej) oraz infolinii. Korespondujemy wykorzystując firmowy adres e-mailowy klienta, więc ostateczny odbiorca nie zauważa nawet, że nie kontaktuje się z pracownikiem firmy. Dedykowany firmie klienta numer telefonu odbieramy podając nazwę przedsiębiorstwa. Posiadamy komplet informacji na temat oferty i po krótkim szkoleniu potrafimy odpowiedzieć na podstawowe pytania osoby dzwoniącej. Gdy kończą się nasze kompetencje mówimy, że przekażemy sprawę szefowi lub specjaliście, który wkrótce skontaktuje się z zainteresowanym. Wszystko działa profesjonalnie i pozwala na niezakłóconą komunikację z konsumentami.

Szczególnie istotne wydaje się to w sezonie urlopowym, który dla mikroprzedsiębiorców oznacza albo dwutygodniowy zastój, albo wypoczynek z telefonem komórkowym przy uchu. Tymczasem wynajęta sekretarka mogłaby odbierać wszystkie telefony, przekazywać klientom podstawowy pakiet informacji i wiadomość, że szef skontaktuje się w sprawie szczegółów po powrocie z wakacji. Właściciel firmy dostaje szczegółowy raport e-maili oraz połączeń i w ten sposób ma pełen obraz tego, co działo się w firmie podczas jego nieobecności.
Wirtualny sekretariat to wymierne oszczędności dla przedsiębiorcy – podstawowy pakiet usług można wykupić za około 200 złotych netto. To niewielka kwota, jeśli uświadomimy sobie, że nie trzeba wynajmować biura, kupować sprzętu, opłacać ZUSu i wypłacać pensji.
_________________
nauka na keyboardzie impresariat stroiciel agencja artystyczna nauka na pianinie stomatolog
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Aga



Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 380

PostWysłany: Wto Cze 01, 2010 9:53    Temat postu: Wirtualny sekretariat Odpowiedz z cytatem

Usługa skierowana jest do zapracowanych profesjonalistów, którym nie wystarcza czasu na prowadzenie rozległej korespondencji i odbieranie telefonów, a którzy cenią sobie profesjonalizm, rzetelność i jakość
w pracy biurowej.

Sekretariat jest najważniejszą wizytówką firmy, pomaga przedsiębiorcom w utrzymaniu jej stabilnego i profesjonalnego wizerunku. Pomaga w biznesie. Nawet mała firma z prowadzonym wzorcowo sekretariatem będzie sprawiała wrażenie dużej i zostawiała dobre wrażenie na klientach.

Dzięki współpracy z wieloma profesjonalistami uruchomiliśmy szereg usług, które pomogą w rozpoczęciu i prowadzeniu działalności gospodarczej. Wszystko w jednym miejscu dla zaoszczędzenia czasu
i pieniędzy skupia tylko po to, aby przedsiębiorca mógł się koncentrować na rozwoju swojej firmy.
_________________
nauka na keyboardzie impresariat stroiciel agencja artystyczna nauka na pianinie stomatolog
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Aga



Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 380

PostWysłany: Wto Cze 01, 2010 9:53    Temat postu: Wirtualny biznes, realne oszczędności Odpowiedz z cytatem

W gąszczu wirtualnej dziczy tasak się nie przyda, tylko dobra intuicja oraz wiedza przebije się ponad korony neuronów i dotrze do potencjalnych klientów.

Dlatego z ulgą można przyjąć wiadomość o kwitnięciu takich nowalijek jak wirtualne biura, inaczej zwane e-biura (tudzież e-sekretariat). Nie będę poniższego tekstu nazywał reklamą, gdyż jest oczywistym faktem, że takie biura bardzo upraszczają pracę nowym, niedoświadczonym czy zagranicznym podmiotom zainteresowanym inwestycjami w Polsce, otwarcia biznesu w Europie Środkowej.

W wielkim skrócie wirtualne biuro jest biurem stworzonym przez firmę dla potrzeb obsługi biurowej i rejestracji nowopowstającej firmy. Nowy podmiot, aby się zarejestrować w Polsce musi posiadać lokalizację, która im bliżej centrum tym atrakcyjniejsza.Wirtualne biuro może zapewnić wszystko: od siedziby (adres, dobra lokalizacja), poprzez obsługę biurową (telefony, maile, skrytki pocztowe) wraz z sekretarką, która zarządza, informuje i sprawuje pieczę nad bieżącymi sprawami.

Zarówno dla e-biura jak i zainteresowanej nią firmy jest to opłacalna współpraca ze względu na koszty. Przykładowy cennik wirtualnego biura jest zazwyczaj zawarty w pakietach i oscyluje od średnio 100 zł w górę. Oczywiście im wyższa cena tym większy pakiet usług.
Dla stawiających pierwsze kroki w biznesie czy obcokrajowców jest to niezwykle cenny pomysł, gdyż minimalizuje koszty i ryzyko niepowodzenia. Dla zainteresowanych odsyłam do biura, ale tak naprawdę wirtualnego, a więc polskiego, europejskiego, globalnego. To się właśnie nazywa wirtualny biznes. Oszczędności sa natomiast bardzo realne.
_________________
nauka na keyboardzie impresariat stroiciel agencja artystyczna nauka na pianinie stomatolog
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Tomasz



Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 413

PostWysłany: Czw Cze 03, 2010 11:24    Temat postu: Biuro rachunkowe Odpowiedz z cytatem

Jak natomiast wygląda kwestia korzystania z usług biura rachunkowego online? Czym różni się ono od jednostek takich jak biuro rachunkowe Częstochowa? Cóż, w tym przypadku okazuje się, że korzystanie z jego pomocy to jeszcze więcej zalet niż w przypadku korzystania ze stacjonarnych jednostek.

Biuro rachunkowe online otwarte jest 24h/dobę i 7 dni w tygodniu. Przedsiębiorca może zatem w każdej chwili skorzystać z jego pomocy, nawet w środku nocy. Takich możliwości nie dają stacjonarne jednostki. Dostęp do otrzymuje się za pośrednictwem Internetu. Zatem można korzystać z niego z każdego miejsca, w jakim się aktualnie znajdujemy, podczas gdy stacjonarna jednostka oferuje swoje usługi wyłącznie w miejscu wykonywania swojej działalności.

Biuro rachunkowe online jest poza tym dużo tańsze, niż usługi oferowane przez stacjonarne jednostki. Przedsiębiorca, który będzie korzystał z biura zapłaci na pewno przynajmniej dziesięć razy mniej niż za pomoc tradycyjnego biura. A przy tym nie pozostanie bez profesjonalnej pomocy, którą również drogą mailową lub telefoniczną oferują za pośrednictwem tego portalu specjaliści od księgowości.

Czy są jakieś wady? Cóż, jeśli się bardzo postaracie, to na pewno jakąś znajdziecie. Jednak porównując tradycyjną jednostkę do biura rachunkowego online, widzę przede wszystkim zalety na korzyść tego drugiego rozwiązania. Dlatego też gorąco je Wam polecam. Jeśli będziecie prowadzić księgowość samodzielnie, to korzystajcie z pomocy serwisu.
_________________
nauka na keyboardzie impresariat stroiciel agencja artystyczna nauka na pianinie stomatolog
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Tomasz



Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 413

PostWysłany: Czw Cze 03, 2010 11:26    Temat postu: Biuro rachunkowe Odpowiedz z cytatem

Nie będę Was zmuszał do podejmowania decyzji odnośnie tego, czy chcecie skorzystać z usług stacjonarnego biura rachunkowego, czy może w Waszym przypadku lepsze okazać się może biuro rachunkowe online. To Wasza sprawa, Wasz wybór a także Wasza odpowiedzialność. Mogę Wam jednak w dużym skrócie przedstawić główne zalety i wady korzystania z pomocy tego rodzaju jednostek.

Jeśli chcecie powierzyć prowadzenie swojej księgowości w ręce jednostki takiej jak na przykład biuro rachunkowe Częstochowa, to przede wszystkim musicie nastawić się na to, że korzystanie z jego pomocy będzie Was kosztować kilkaset złotych miesięcznie (w zależności od tego, jaki zakres usług będzie dla Was właściwy). Tak więc wadą tego rodzaju pomocy jest jej koszt. Z drugiej jednak strony można zapłacić i praktycznie mieć z głowy całą księgowość. Raz czy dwa razy w miesiącu trzeba pojawić się w biurze, dostarczyć kilka dokumentów i gotowe. Najlepsze są biura, które znajdują się blisko siedziby naszego przedsiębiorstwa. Wówczas nie musimy tracić czasu oraz pieniędzy na kosztowne dojazdy.

Profesjonalne biuro rachunkowe zajmie się reprezentowaniem naszych interesów przed wieloma innymi jednostkami, w tym między innymi przed Urzędem Skarbowym. Tak więc kolejny problem możemy mieć z głowy. Poza tym jednostki takie mogą zająć się wszystkimi sprawami kadrowo-płacowymi w naszej firmie. Jak zatem widać, korzystając z usług takiej jednostki, przedsiębiorcy pozostaje jedynie faktyczne kierowanie przedsiębiorstwem i wypełnianie dokumentów takich jak na przykład faktury. Pozostałymi sprawami zajmuje się biuro.
_________________
nauka na keyboardzie impresariat stroiciel agencja artystyczna nauka na pianinie stomatolog
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Tomasz



Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 413

PostWysłany: Czw Cze 03, 2010 11:29    Temat postu: Biuro rachunkowe Odpowiedz z cytatem

Jeśli chcesz poprowadzić samodzielnie księgowość w swojej firmie, to czym prędzej skorzystaj z możliwości, jakie daje Ci biuro. To doskonałe biuro rachunkowe online może stać się idealnym wyjściem dla przedsiębiorców, których nie stać na korzystanie z usług jednostek takich jak biuro rachunkowe Bydgoszcz, lub którzy po prostu chcą uzyskać możliwość bieżącego śledzenia wszystkich swoich transakcji oraz zobowiązań finansowych. Biuro umożliwia bowiem wgląd we wszystkie księgowe sprawy z dowolnego miejsca, w jakim znajduje się przedsiębiorca. Dzięki tej aplikacji można bowiem prowadzić księgowość za pośrednictwem Internetu.

Program ten jest dużo ciekawszy od stacjonarnych księgowych programów. Dzieje się tak przede wszystkim dlatego, że program można dosłownie wszędzie zabrać ze sobą. Jeśli posiadamy przenośny komputer oraz mobilny Internet, to możemy prowadzić księgowość nawet w trakcie jazdy pociągiem. W ten sposób możemy także wystawiać różnorodne dokumenty, takie jak na przykład faktury, a potem przesyłać je drogą elektroniczną do naszych kontrahentów. Dzięki czemu można na bieżąco realizować wiele spraw, nawet wówczas, kiedy spędzamy większość czasu poza siedzibą naszego przedsiębiorstwa.

To tak w wielkim skrócie przedstawiłem Wam kilka najważniejszych zalet tej aplikacji. Najlepiej będzie, jeśli sami się przekonacie, czy jest ona rzeczywiście pomocna, jak ją wypróbujecie zupełnie za darmo. Moim zdaniem jest to jedna z najciekawszych propozycji księgowych ostatnich lat.
_________________
nauka na keyboardzie impresariat stroiciel agencja artystyczna nauka na pianinie stomatolog
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Aga



Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 380

PostWysłany: Wto Cze 08, 2010 13:10    Temat postu: Biznesplan Odpowiedz z cytatem

Dlaczego biznesplan jest tak ważny?

Biznes plan to bardzo ważny krok na drodze do uruchomienia własnego biznesu. Istotnym jest, aby być świadomym wagi jego sporządzenia ponieważ to w jaki sposób przygotujemy biznesplan bardzo często decyduje o powodzeniu lub porażce naszego przedsięwzięcia. Wiele osób wciąż traktuje sporządzanie biznesplanu jako kolejny, utrudniający życie obowiązek. Jednak dokument ten jest przede wszystkim przydatnym narzędziem, które pomaga w zarządzaniu przedsiębiorstwem.

Dla przedsiębiorców biznesplan jest raczej wymogiem formalnym toteż bardzo niewielu z nich sporządza go na własny użytek. Biznesplan jest w ich oczach „złodziejem czasu” , a nie dokumentem, który ma usprawnić planowanie i realizację celów firmy. Błędnym jest twierdzenie, że biznesplan sporządzany jest głównie dla inwestorów celem pozyskania kapitału. Jest wręcz przeciwnie. Głównym odbiorcą tego dokumentu powinien być bowiem sam przedsiębiorca tworzący biznesplan. To jemu i jego firmie najbardziej służy sporządzony biznesplan jako narzędzie realizacji założonych celów.

Powszechne jest wśród przedsiębiorców przekonanie, że wiedzą co to jest biznesplan i nie mieli by żadnych problemów z jego sporządzeniem. Czy, aby na pewno? Czy rzeczywiście wiemy, co to jest biznesplan, jakie są korzyści z jego sporządzenia i jak wygląda procedura jego tworzenia? Na te i wiele innych pytań postaramy się odpowiedzieć. Zanim jednak powiemy o szczegółach warto zastanowić się czym tak naprawdę jest biznesplan? Jedna z definicji mówi, że:

Biznesplan to opis krótko i długoterminowych celów przedsiębiorstwa, oferowanych produktów i usług, analiza możliwości rynkowych oraz środków umożliwiających osiągnięcie założonych celów w konkretnym otoczeniu.

Zadania biznesplanu

Najważniejszym zadaniem biznesplanu jest dostarczenie przedsiębiorcy informacji niezbędnych do podjęcia właściwej decyzji dotyczącej realizacji planowanego przedsięwzięcia. Sporządzony biznesplan powinien uporządkować wiedzę i przedstawić:

-cechy naszego przedsięwzięcia, jego elementy składowe i ich wzajemne powiązania,
-cechy naszego produktu (o tym jaką potrzebę zaspokaja, co go wyrónia od innych podobnych itp.),
-potencjal rynku, informacje potencjalnych klientach i konkurencji,
-szanse i zagrożenia projektu,
-możliwości realizacji przedsięwzięcia przy zaangażowaniu wskazanych środków,
-możliwo ści dalszego rozwoju przedsięwzięcia,
-sposób i harmonogrami realizacji przedsięwzięcia,
-potencjalne źródła finansowania,
-prognozy finansowe,

Biznesplan prawdę Ci powie

Chciało by się rzec biznesplan prawdę Ci powie. Może się bowiem okazać, iż przedsięwzięcie, które wedle Naszej subiektywnej opinii ma szanse powodzenia według analiz biznesplanu będzie nieopłacalne i nierealne. Dokument ten może, więc pomóc nam w podjęciu decyzji zarówno o rozpoczęciu jak i zaniechaniu działalności. Rzetelnie sporządzony biznesplan może nam często „otworzyć oczy” i zweryfikować nasze zamierzenia. Biznes plan jest więc przede wszystkim użytecznym narzędziem pozwalającym ocenić szanse powodzenia przedsięwzięcia gospodarczego. Narzędzie to jest tym ważniejsze im dokładniej pozwala nam opisać i zrozumieć determinanty i sposób osiągnięcia założonych celów.

Biznaplan - narzędzie “sprzedaży” własnego pomysłu

Do realizacji każdego przedsięwzięcia konieczne jest zaangażowanie środków finansowych. Jeżeli nie możemy liczyć na wujka z Ameryki a oszczędności nie wystarczy nam rozpoczęcie działalności, musimy wówczas starać się o inne źródła finansowania. Niezależnie od tego czy po kapitał udamy się do banku, anioła biznesu czy innej instytucji to prawie zawsze wymaga to sporządzenia biznesplanu.

Dokument ten musi wykazać i przekonać instytucję finansującą iż przedstawione przedsięwzięcie pozwoli przedsiębiorcy na zwrot pozyskanych środków. Biznesplan powinien sprzedać nasz pomysł .Instytucja finansująca analizując sporządzony przez nas biznesplan musi mieć pewność zabezpieczenia i odzyskania środków, które przekazuje nam do dyspozycji.

Opracowanie biznesplanu pomaga także podczas samej realizacji planowanego przedsięwzięcia. Dzięki temu dokumentowi łatwiej jest nam ogarnąć całość procesów zachodzących w trakcie wdrażania projektu, a także zorganizować cały ten proces. Biznesplan pozwala wreszcie na kontrolę, zestawienie i ocenę stopnia realizacji założonych celów z osiągniętymi.

Biznesplan służy, więc jako:

- narzędzie informacyjne niezbędne do organizacji pracy wewnątrz firmy
- narzędzie planowania pozwalajce uszczegółowić i udoskonalić strategię firmy
- narzędzie kontroli pozwalajce zestawić aktualne wyniki przedsibiorstwa z poczynionymi planami

Dokument ten pomaga nam:

- uzyskać finansowanie dla naszego projektu - jest narzędziem , za pomocą którego można przekonać instytucję finansującą do przedsięwzięcia

- zweryfikować pomysł - dokument ten pozwala na dogłębną analizę opłacalności naszego projektu

- zarządzać firmą - biznes plan przypomina w jakim kierunku się dąży i pomaga utrzymać obraną drogę. Jest drogowskazem i spisem rzeczy do zrobienia

Reasumując biznes plan sporządzamy do:

- użytku wewnętrznego w celu określenia dokładnego planu działania, zdefniowania celów, okre ślenia zadań oraz sposobów i terminów ich realizacji. Biznesplan sporządzony dla użytku wewnętrznego ma informować o stanie aktualnym firmy, jej otoczenia i kierunkach rozwoju

- użytku zewnętrznego celem uzyskania z zewnątrz środków do realizacji przedsięwzięcia
Na podstawie biznesplanu instytucje finansujące oceniają szanse powodzenia przedsięwzięcia oraz identyfikują ryzyko ich udziału w przedsięwzięciu. Biznes plan musi więc być przygotowany profesjonalnie i przekonywująco

Potencjalne podmioty finansujące powinny w biznesplanie znaleźć odpowiedzi na kilka pytań :

-czy plan został przemyślany,
-czy wiesz czego chcesz,
-co chcesz osiągnąć,
-czy plan działania jest realny w warunkach zmieniających się czynników zewnętrznych.

Im lepiej sporządzony i pełniejszy biznes plan, tym lepiej wypełnia swoją wewnętrzną i zewnętrzną rolę.

Pisz zrozumiale

Warto pamiętać aby sporządzając biznesplan mieć cały czas na uwadze to, że czytać go będzie osoba, która niekoniecznie ma wiedzę o sektorze w którym działa firma i charakterystycznym dla niego słownictwie. Dlatego ważne jest, aby dokument ten był przejrzysty, zrozumiały i łatwy do przyswojenia nawet dla laika. Niezrozumiałe treści mogą skutecznie zniechęcić do czytania.

Czy istnieje wzór biznesplanu?

Nie ma jednego doskonałego wzorca według, którego należy tworzyć biznesplan. Istnieje jednak kilka standardowych układów według, których najczęściej się go sporządza. Dokument ten powinien być opracowany w oparciu o te schematy. Powinny być w nim zawarte wszystkie typowe rozdziały(przeczytaj o budowie biznesplanu
). Sporządzając biznesplan warto zapytać o to czy instytucja, której zamierzamy ten dokument przedłożyć ma swój standardowy układ, który jest wymagany do zastosowania. Taka informacja często ułatwia pracę i pozwala uniknąć niepotrzebnych nieporozumień.

Pisząc biznesplan należy pamętać kto będzie jego docelowym odbiorcą. W zależności od podmiotu, który zapozna się z biznesplanem różnie powinny być rozłożone akcenty. Musimy, więc zwrócić szczególną uwagę na te kwestie, które czytającego ten dokument najbardziej interesują. I tak na przykład bank siłą rzeczy będzie szczególnie zainteresowany formami zabezpieczenia inwestycji. Z kolei fundusz Venture Capital największą uwagę zwróci na potecjał rynku i możliwości wzrostu wartości przedsiębiorstwa.

Pamiętajmy także o tym, żeby pisząc biznesplan posługiwać się wiarygodnymi danymi. Przede wszystkim piszmy prawdę i niedopuśćmy do przeszacowania danych. Abstrahując od tego, że zwyczajnie nie warto okłamywać samego siebie to dane nieprawdziwe, nierealne lub przeszacowane mogą wzbudzić podejrzenia u oceniającego biznesplan co może skutkować np. odmową finansowania.

Reasumując, sporządzenie bizneplanu nie jest „sztuką dla sztuki” a ważnym elementem prowadzenia biznesu. Niezależnie od tego czy tworzymy go na własne potrzeby czy adresatem biznesplanu będzie podmiot zewnętrzny, powinniśmy z jednakowym zaangażowaniem podchodzić do jego sporządzania. Zarówno początkujący przedsiębiorca jak i właściciel dojrzałej firmy winien być świadomym ważności sporządzania tego dokumentu.
_________________
nauka na keyboardzie impresariat stroiciel agencja artystyczna nauka na pianinie stomatolog
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Moja Rekomendacja Strona Główna » Luźne rozmowy na każdy temat Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 1 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Nauka gry na klarnecie w Częstochowie Stomatolog Częstochowa Impresariat Katalog branży artystycznej

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
iCGstation v1.0 Template By Ray © 2003, 2004 iOptional